تاریخ : سه شنبه 27 تير 1402
کد 2054

بازدید سر زده معاون بهداشتی از خانه بهداشت روستای سرگیزه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی؛ دکتر الهه حق گشایی به همراه معاون فنی خود از خانه بهداشت روستای سرگیزه بازدید کرده و به بررسی عمکلرد بهورزان این خانه بهداشت پرداخت.
دکتر الهه حق گشایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه در مصاحبه با روابط عمومی گفت: این بازدید به منظور بررسی فضای فیزیکی این خانه بهداشتی و بررسی شاخص های بهداشتی به خصوص مراقبت مادران باردار صورت گرفت که با توجه به تلاش های تیم سلامت مرکز مربوطه و بهورزان این خانه بهداشتی، وضیعیت این خانه مطلوب بود.
معاون بهداشتی بیان نمود:  مادران باردار از مهم ترین و حساس ترین گروه های هدف معاونت بهداشتی برای دریافت خدمات بهداشتی می باشند که با تلاش های فروان بهورزان این روستا و تیم سلامت مرکز مربوطه در این روستا در حال حاضر 11 مادر باردار هست که با بررسی های انجام شده در پرونده های بارداری این خانه، این مادران تمامی مراقبت های دوره ای مربوط به دروان بارداری را دیافت کرده و در سلامت کامل به سر می برند.
وی خاطر نشان کرد: واکسیناسیون کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که در صورت عدم واکسیناسیون  فرد به بسیاری از بیماری های واگیر مبتلا می شود که با بررسی های انجام شده  پوشش واکسیناسیون کودکان در این روستا صد درصد بوده و تمامی کودکان واکسن های مربوط به دوران کودکی خود را دریافت نمونده اند.
در ادامه معاون بهداشتی افزود: مراقبت های مربوط به دوران سالمندی و مراقبت های افراد دیابتی و افراد مبتلا به بیماری فشار خون در این خانه بهداشتی مطلوب بود.
در آخر دکتر حق گشایی از مردم شریف و خیر روستای سرگیزه بابت همکاری با معاونت بهداشتی برای خرید تجهیزات و بهسازی محیط خانه بهداشت این روستا تشکر کرد.
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 27 تير 1402