تاریخ : يکشنبه 11 تير 1402
کد 2044

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه:

ارائه خدمات سلامت برای کودکان با جدیت انجام می شود

دکتر الهه حق گشایی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: ارائه خدمات بهداشتی به کودکان توسط معاونت بهداشتی با جدیت انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی؛ معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن بیان این موضوع افزود: با توجه به بسته خدمتی کودک سالم ، در سه ماهه اول سال جاری، 9000 کودک خدمات دوره ای سلامت مربوط به سن خود را دریافت کرده اند.
وی اظهار کرد: کودکان سرمایه های اصلی و اینده سازان کشور عزیز ما هستند. از این رو تامین ، حفظ و ارتقای سلامت کودکان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با توجه به اینکه کودکان گروه حساس و آسیب پذیری هستند ، برای رسیدن به اهداف سلامت ، در کنار دانش و تلاش کارمندان بهداشتی ، همکاری خانواده ها ضرورت دارد که خانواده ها با مراجعه به موقع به مرکز بهداشتی خود برای دریافت خدمات فرزندان خود نقش مهمی در ارتقاء سلامت عمومی جامعه ایفا می نمایند.
دکتر حق گشایی خاطر نشان کرد: با توجه به شعار سازمان بهداشتی جهانی در سال های اخیر (( سلامت برای همه_هرکس، در همه جا)) معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی با توان و با تلاش های شبانه روزی کادر بهداشتی در تلاش است بهترین و با کیفیت ترین خدمات بهداشتی را برای جمعیت تحت پوشش خود و مهمانان به خصوص کوکان ارائه دهد.
طهماسبی کارشناس سلامت خانواده معاونت بهداشتی در مصاحبه با روابط عمومی این معاونت از خانواده ها خواست با مراجعه به موقع خود و کودکان خود به مراکز و خانه های بهداشتی و دیافت خدمات سلامت از خطرات تهدید کننده سلامت خود و فرزندان خود پیشگیری کنند.
در ادامه وی افزود:مهم ترین مشکل شناخته شده در گروه سنی کوکان مشکلات تکاملی است که خانواده های محترم در صورت هر گونه شک به روند تکامل فرزند خود حتما به مراقب سلامت یا بهورز خانواده خود مراجعه نمایند.

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 11 تير 1402