تاریخ : چهارشنبه 7 تير 1402
کد 2041

همکاری و مساعدت انجمن حمایت از بیماران سرطانی (مهرگان) در پرداخت هزینه های تشخیصی افراد بی بضاعت مشکوک به سرطان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی؛ جلسه هماهنگی و همکاری انجمن حمایت از بیماران سرطانی (مهرگان) برای تامین هزینه های کولونوسکوپی و نمونه برداری افراد مشکوک به سرطان (افراد بی بضاعت یا کم توان مالی ) در دفتر معاون بهداشتی برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر الهه حق گشایی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن خوش آمد گویی وتشکر از زحمات ومساعدت های انجمن مهرگان از سالهای قبل به افراد مشکوک به سرطان که از معاونت بهداشتی ارجاع می شدند به بیان اهداف و اهمیت تشکیل جلسه اشاره نمود.
در ادامه دکتر فائقه اسدیان، رئیس واحد پیشگری و مبارزه با بیمار ها معاونت بهداشتی به چالش ها و مشکلات غربالگری و شناسایی افراد مشکوک به سرطان از جمله هزینه های بالای کولونوسکوپی مخصوصا برای قشر کم برخوردار  جامعه پرداخته و گزارش کاملی از افراد واجد شرایط کولونوسکوپی ارائه نمود که به علت عدم توانایی مالی اقدام به دریافت خدمت کولونوسکوپی نکردند.
 
در ادامه رئیس هئیت مدیره انجمن  دکتر بختیار زاده و مدیرعامل انجمن  مهندس عاشق وطن آمادگی خود را جهت تامین مالی افراد بی بضاعت و نیازمند اعلام نمودند .
 به گزارش روابط عمومی ؛ انجمن حمایت از بیماران سرطانی (مهرگان ) با معاونت بهداشتی برای پرداخت هزینه های کولونوسکوپی ، نمونه برداری ، ماموگرافی و سونوگرافی قرار داد همکاری امضا کردند.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 7 تير 1402