تاریخ : يکشنبه 4 تير 1402
کد 2032

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه از مرکز مشاوره ازدواج بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی؛ دکتر الهه حق گشایی به همراه کارشناسان ستاد معاونت بهداشتی از مرکز مشاوره ازدواج و مرکز مشاوره بیماری های رفتاری بازدید کرد.
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه، در این بازدید در گفتگو با رئیس و کارشناسان این مرکز در جریان فعالیت ها و نحوه برگزاری کلاس های آموزشی این مرکز برای زوجین و مشاوره برای این عزیزان قرار گرفت.
دکتر حق گشایی در مصاحبه با روابط عمومی معاونت بهداشتی خاطر نشان کرد: کلاس های ازدواج کلاس هایی هستند که توسط وزارت بهداشت برای زوجین برگزار می شود که زوجین باید با یکدیگر در این کلاس ها حضور پیدا کنند همچنین این کلاس ها اهداف مختلفی را دنبال می کنند.
در ادامه وی افزود: مرکز مشاوره بیماری های رفتاری معاونت بهداشتی محرم اسرار تمامی افراد  به خصوص بیماران مبتلا به HIV می باشد که تمامی خدمات دررمانی برای این بیماری به صورت کاملا رایگان در اختیار افراد مبتلا از طریق این مرکز قرار داده می شود که از جمله این خدمات می توان به دارو های بیماری ایدز و آزمایش تشخیص این بیماری از طریق رپید تست و آمازیش تشخیص آن در آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان مراغه اشاره کرد.
معاون بهداشتی اذغان نمود: بعد از اینکه جواب رپید تست برای مراجعه کننده ای مثبت باشد در این مرکز از فرد مورد نظر خونگیری صورت می گیرد و نمونه بدون ذکر نام و با کد به آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان ارسال شده  و به صورت کاملا محرمانه جواب آزمایش به فرد مورد نظر اطلاع داده می شود.
در حاشیه این بازدید معاون بهداشتی ضمن تبریک هفته ازدواج از کارمندان این مرکز تقدیر نمودند.
لازم به ذکر است مرکز مشاوره ازدواج و بیماری های رفتاری در شهرک امام علی (ع) میدان امامت، طبقه فوقانی پایگاه سلامت سهند قرار دارد.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 4 تير 1402