تاریخ : پنجشنبه 14 ارديبهشت 1402
کد 1996

دکتر حق گشایی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه:

ایستگاه دندانپزشکی در مدارس برگزار شد

دکتر حق گشایی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه گفت:ایستگاه دندانپزشکی در مدارس شهرستان مراغه به مناسبت هفته سلامت برگزار شد.
به گزارش روابط  عمومی معاونت بهداشتی؛ بنا به درخواست اداره آموزش و پرورش از معاونت بهداشتی در راستای ارائه خدمات دندانپزشکی به دانش آموزان به خصوص دانش آموزان مدارس استثنایی، ایستگاه سلامت بهداشت دهان و دندان با حمایت وهمراهی  معاون محترم بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه، دکتر حق گشایی برگزار شد.
دکتر حق گشایی معاون بهداشتی در مصاحبه با روابط عمومی گفت:همانند دیگرنقاط بدن، دهان دارای  باکتری های اغلب بی‌ضرر است. اما دهان نقطه ورود به دستگاه گوارش و تنفسی بوده و برخی از این باکتری‌ها می‌توانند باعث بیماری شوند. بنابراین سلامت دهان و دندان حائز اهمیت است.
در ادامه وی افزود: دانش آموزان یکی از مهم ترین گروه های هدف برای معاونت بهداشتی هستند که تامین سلامت آنان هم از نظر روحی و جسمی یکی از مهم ترین رسالت های معاونت بهداشتی بوده و  با توجه به اهمیت سلامت بهداشت دندان و از آنجایی که خدمات دندانپزشکی برای گروه ها بصورت رایگان توسط معاونت بهداشتی ارائه می گردد این ایستگاه سلامت برای ارائه خدمات به این عزیزان برگزار شد.
در ادامه وی خاطر نشان کرد:خدمات دندانپزشکی بصورت مداوم و رایگان به مدارس، خیریه ها  و مناطق کم برخوردار ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است ایستگاه ارائه خدمات دندانپزشکی توسط معاونت بهداشتی علاوه بر مناطق کم برخوردار در مدارس استثنایی پرفسور حسابی و خراغی به همت معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه برگزار شده است. 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 14 ارديبهشت 1402