تاریخ : سه شنبه 1 فروردين 1402
کد 1958

پیام تبریک معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه به مناسبت نوروز 1402

دکتر حق گشایی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه؛ در پیامی نوروز سال جدید را به مردم فهیم مراغه و همه همکاران گرامی دانشکده ی علوم پزشکی مراغه تبریک گفت.
   بِسم اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
منّت خدای  عز و جل را که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت. هر نفسی که فرو می رود ممدّ حیات است و چون بر می آید مفرّح ذات. پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی شکری واجب.

خداوند متعال را شاکریم که بر ما منت نهاد تا  در سال ۱۴۰۱، توفیق خدمتگزاری را به مردم شریف شهرمان داشته باشیم. اینک وارد فصلی نو و سالی نو می شویم، امیدوارم بتوانیم با همت و تلاش بیشتر به همراه تیم معاونت بهداشتی دانشکده و مرکز بهداشت شهرستان، خدمات بهداشتی بیشتر و بهتری را ارایه دهیم.
اینجانب سال نو را به همه همکاران تلاشگر و جهادی معاونت از واحد‌های محیطی تا واحد‌های ستادی و همچنین همکاران سایر معاونت‌ها تبریک عرض کرده و از زحمات یک‌ساله همه پرسنل بهداشت و دانشکده تشکر می کنم. به نمایندگی از طرف مجموعه بزرگ معاونت بهداشتی دانشکده و مرکز بهداشت شهرستان مراغه سال ۱۴۰۲ را به همه همشهریان عزیزمان تبریک عرض میکنم . ابتدای امسال با ماه مبارک رمضان متقارن شده است که از خداوند متعال می خواهم، این تقارن مبارک برای همه شادکامی و شادابی، عزت و سرافرازی، خیر و برکت و سلامتی و تندرستی به همراه داشته باشد.


                                 دکتر الهه حق گشایی معاون بهداشتی دانشکده و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 1 فروردين 1402