تاریخ : سه شنبه 18 بهمن 1401
کد 1917

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

سه پروژه بهداشتی در مراغه کلنگ زنی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی سه پروژه بزرگ بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه کلنگ زنی شد.
به گزارش روابط عمومی صبح امروز همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی سه پروژه بهداشتی مرکز آموزشگاه بهورزی ، مرکز جامع سلامت شهری و روستایی جانبازان و آزمایشگاه PCR  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه و اعضای هیات رئیسه کلنگ زنی شد.
 
 دکتر ارجمند در این آیین در جمع خبرنگاران گفت: ساختمان آموزش بهورزی و ستاد معاونت بهداشتی با زیر بنای چهار هزار متر مربع در چهار طبقه  با اعتباری۲۰۰  میلیارد ریال از پروژهای مهم حوزه بهداشت دانشکده می باشد که روند احداث و اجرای آن به زودی آغاز خواهد شد.
 وی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی جانبازان با زیر بنای۴۵۰ مترمربع با اعتبار ۶۶میلیارد ریال جمعیت ۱۸۰۰۰ نفری را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار خواهد داد. وی اضافه کرد: با تکمیل این پروژه ها که با تلاش های جمعی مسولین در مرحله تخصیص اعتبار گرفته، بخشی از  مشکلات کمبود فضا در این دانشکده رفع خواهد شد.
 
دکتر حق گشایی معاون بهداشتی دانشکده گفت: مراکز جامع سلامت شماره یک هاشم‌آباد، سهند و جانبازان به ترتیب با ۹۵، ۹۵ و پنج درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین مراکز جامع سلامت روستاهای داشبلاغ‌بازار و خانه بهداشت خرمازرد از دیگر پروژه‌های در دست اجرای دانشکده می باشد.
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 18 بهمن 1401