تاریخ : يکشنبه 9 بهمن 1401
کد 1905

جلسه صمیمانه معاون بهداشتی با دانشجویان سال آخر رشته بهداشتی عمومی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی؛ جلسه صمیمی معاون بهداشتی با دانشجویان سال آخر رشته بهداشت عمومی در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار شد.
دکتر حق گشائی معاون بهداشتی و رئیس شبکه بهداشت شهرستان مراغه در ابتدای جلسه ضمن تشکر از حضور این عزیزان در معاونت بهداشتی بر ارتباط هر چه بیشتر معاونت آموزشی با معاونت بهداشتی تاکید کرد و گفت: استفاده از دانشجویان در زمان تحصیل در عرصه کار باعث  آشنایی بیشتر دانشجویان بهداشت با محیط کار و همچنین استفاده از دانشجویان در امور بهداشتی به خصوص در  امر آموزش می شود.
در ادامه این نشست صمیمی نماینده های گروه های کارشناسی معاونت بهداشتی به تشریح برنامه های اجرائی  گروه های خود پرداختند و ایده ها و نظرات دانشجویان عزیز برای حل چالش های حوزه بهداشت مورد بررسی قرار گرفت. 
درآخر دکتر حق گشائی با تشریح چالش های بهداشتی در آینده به خصوص موضوع سالمندی جمعیت و بحث چاقی که به دلیل تغییر در سبک زندگی بوده و ارتباط مستقیم با بسیاری از بیماری های غیر واگیر مثل دیابت و پر فشاری خون و... دارد اشاره کردند  و همچنین بحث آلودگی هوا و لزوم برنامه ریزی بلند مدت برای حل این چالش ها پرداختند  و از دانشجویان خواستند نسبت به این موارد توجه جدی داشته باشند.  
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 9 بهمن 1401