تاریخ : شنبه 1 بهمن 1401
کد 1894

نشست فصلی کارشناسان سلامت محیط و کار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی؛ نشست فصلی با هدف هماهنگی و بازآموزی کارشناسان گروه سلامت محیط و کار در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار شد.
در ابتدای جلسه آقای دکتر امیر پور ، رئیس گروه سلامت محیط و کار ضمن تشکر از زحماتبازرسان بهداشت محیط ،  بر نظارت و بازرسی  هر چه بیشتر ازاماکن تهیه و توزیع مواد غذائی  تاکید کردند  و افزودند : اجرای به موقع و هر چه بهتر این نظارت ها نقش بسیار مهم و اساسی در سلامت مردم و افزایش شاخص های بهداشتی دارد.در ادامه دکتر امیر پور،  سلامت محیط کار و ایمن بودن آن برای کارکنان به منظور پیشگیری از بروز سوانح ناگوار برای کارگران ، یکی از وظایف اصلی و مهم بارزسان حوزه بهداشت حرفه دانست و برای حساسیت هر چه بیشتر بازرسان نسبت به این موضوع تاکیدکرد.
در ادامه رئیس گروه سلامت کار و حرفه به بررسی و تحلیل آخریت دستور العمل های وزارتی در رابطه با بهداشت حرفه و محیط پرداخت و از کارشناسان خود خواست نسبت به انجام صحیح دستور العمل های جدید توجه لازم را داشته باشند. و در اخرجلسه  بخاطر تلاش های بی وقفه ی بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای در دوران بحرانی بیماری کرونا با اهداء  لوح تقدیر قدر دانی به عمل آمد.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 1 بهمن 1401