تاریخ : دوشنبه 9 آبان 1401
کد 1795

برگزاری دومین جلسه شورای بهورزی در سطح معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، دومین جلسه شورای نمایندگان بهورزی در سال 1401 در مورخه 03/08/1401 در محل آموزشگاه بهورزی با حضور معاون بهداشتی، معاون فنی و مدیر گروه گسترش و مدیر آموزشگاه بهورزی و نمایندگان شورای بهورزی کلیه مراکز روستایی تشکیل گردید.
 
ابتدا جلسه خانم واحدی ضمن خوشامد گویی به حضار کلیات و اهداف تشکیل جلسه را بیان نمودند.و با توجه به برنامه پایش وزارت از بهورزان خواستند کلیه نواقصات موجود را برطرف نموده و شاخص های خود را استخراج نمایند. سپس نماینده گان بهورزان کلیه مشکلات مربوط به خانه های بهداشت و مراکز روستائی تحت پوشش خود را گزارش دادند.
در ادامه  دکتر حق گشائی ، معاون بهداشتی ضمن تقدیروتشکرازعملکرد بهورزان، بهورزان را ستون و پایه نظام سلامت برشمردند و برنقش اساسی بهورزان در تغییر نگرش و فرهنگ سلامت جوامع روستایی تاکید نمودند و قول مساعد در خصوص رفع نواقصات و کمبودها را دادند
در ادامه آقای دکتر پوراحمد ، معاون فنی ، ضمن تایید نقش پررنگ بهورزان، بهورزان را ستون فقرات نظام سلامت برشمردند و ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد آنها از بهورزان خواستند تا زمان پایش وزارتی تمامی اقدامات لازم را انجام داده و آمادگی کامل در این زمینه کسب نمایند.
در پایان برنامه ، آقای قاسمی ، مدیرگروه گسترش شبکه ضمن بررسی نواقصات موجود و قول مساعد در برطرف نمودن مشکلات، ابراز داشتند که متاسفانه یکسری از بهورزان در نگهداری اموال تحویلی کوتاهی نموده و باعث تشدید مشکلات موجود می گردند و تاکید نمودن در صورت تکرار با متخلفین برخورد قانونی خواهد گردید.

 
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 9 آبان 1401