تاریخ : يکشنبه 24 مهر 1401
کد 1778

در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت بهداشتی

دکتر عبداله نژاد تکریم و دکتر حق گشائی به عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه معرفی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی و هیات رئیسه دانشکده ، از خدمات دکتر عبداله نژاد تقدیر شد و خانم دکتر حق گشائی به عنوان سرپرست جدید معاونت بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت معرفی گردید .
دکتر ارجمندی ، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای دکتر عبداله نژاد در طول تصدی معاونت بهداشتی ، اخلاق مداری و پشتکار را از ویژگیهای بارز ایشان بر شمردند و تاکید کردند : برنامه های حوزه بهداشت بر سلامت آیندگان در جامعه تاثیر بسیاری دارد بطوری که نتایج این برنامه ها باعث رشد و شکوفائی جامعه خواهد شد . ایشان پیشبرد اهداف نظام سلامت را با تکیه بر ظرفیتهای درون سازمانی و برون سازمانی و با تعامل و مشارکت تمام گروه های موثر جامعه قابل تحقق دانستند و بر برنامه ریزی هوشمند و پایدار و بر اساس نیازهای واقعی جامعه تاکید کردند .
در ادامه جلسه ، دکتر عبداله نژاد ضمن قدردانی از مجموعه معاونت بهداشتی ، رشد و تعالی نظام سلامت را در پشتیبانی و حمایت تمام مجموعه حوزه دانشکده از نظام سلامت و حوزه بهداشت دانستند و از تمامی همکاران حوزه بهداشت تقدیر و تشکر کردند .
خانم دکتر حق گشائی ، معاون بهداشتی دانشکده ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاشهای صورت گرفته دکتر عبداله نژاد ، تعامل و استفاده از تمام ظرفیتهای برون سازمانی و درون سازمانی را در برنامه ریزی و ارتقاء شاخص های سلامت از مهمترین اهداف خود برشمردند و خاطر نشان کردند : باید دیدگاه جامعه بر حمایت برنامه های پیشگیری محورانه نظام سلامت معطوف گردد و به این باور برسیم که هزینه در بخش سلامتی و بهداشت از هزینه های درمان بیماری بسیار باارزشتر است ، حمایت تمامی بخشها و سازمانها از نظام سلامت و حوزه بهداشت به عنوان یک پشتوانه باارزش بوده و تقویت نظام سلامت را در پی خواهد داشت .
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 24 مهر 1401