تاریخ : شنبه 12 شهريور 1401
کد 1761

جلسه هماهنگی درون بخشی در خصوص کالاها و اقدامات آسیب رسان به سلامتی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه هماهنگی درون بخشی در خصوص کالاها و اقدامات آسیب رسان به سلامتی در دفتر معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه ، آقای دکتر عبدالله نژاد ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکاران ، با مقدمه ای فهرست کالاها و اقدامات آسیب رسان به سلامتی و محل های تبلیغ و توزیع آن را شرح دادند و بر همکاری و تعامل بین معاونت بهداشت با سایر ادارات و ارگان های درگیر در این خصوص تاکید نمودند .
در ادامه خانم دکتر اسدیان ، رئیس گروه بیماریها ، ضمن خیر مقدم گویی گزارشی از فعالیت های انجام گرفته توسط واحد بیماری ها رادر راستای تحقق اهداف کالاها و اقدامات آسیب رسان به سلامتی (ماده 37) ارائه نمودند و در خصوص چالش ها و مشکلات اجرایی برنامه و راه حل های پیشنهادی توضیحاتی بیان کردند .
سپس اقای دکتر امیرپور ، رئیس گروه واحد بهداشت محیط و حرفه در شناسایی و برخورد با افراد متخلف در تبلیغ کالاها و اقدامات آسیب رسان اعلام آمادگی کردند و توضیحاتی از نحوه برخورد با افراد متخلف ارائه نمودند و در این خصوص به بحث و گفتگو پرداختند
  • نوشته شده
  • در شنبه 12 شهريور 1401