تاریخ : شنبه 28 اسفند 1400
کد 1571

پیام تبریک دکتر عبداله نژاد به مناسبت عید باستانی نوروز :

و سپاس خداوندی که بر گستره گیتی نقش زیبای بهار را به تبسم شکوفه های درختان مزین کرد و زمین دل مرده را با اعجاز یوم الدین نفسی دوباره بخشید تا نویدی بر جان ها تابیده شود و امیدی بر دل ها نشسته ، که تلاشی نو بر تفکر آدمیان نقش بندد و در سایه این اندیشه
ا عرض ادب و احترام
             و سپاس خداوندی که بر گستره گیتی نقش زیبای بهار را به تبسم شکوفه های درختان مزین کرد و زمین دل مرده را با اعجاز یوم الدین نفسی دوباره بخشید تا نویدی بر جان ها تابیده شود و امیدی بر دل ها نشسته ، که تلاشی نو بر تفکر آدمیان نقش بندد و در سایه این اندیشه  ، انسان بر هر آنچه آرزویش کند دست یابد . همکاران پرتلاش حوزه معاونت بهداشت ، در سالی که گذشت شما مترجمان حقیقی واژه ایثار بودید که با تمام توان خود در مبارزه ای بی امان با ویروسی  منحوس نبردی نابرابر را  به سرانجام رساندن . در گرمای طاقت فرسای تابستان  و سرمای سوزان زمستان ، با تکیه بر قدرت ایمان و با بهره گیری از تفکر و اندیشه و عشق و ایثار ، نجات بخش جان ها شدید که در مقام تقدیر ، زبانها قاصر است از مدح تلاش شما ،  اینجانب در کمال خشوع و فروتنی در تلاش شما عزیزان در سالی که گذشت از تک تک شما سروران عزیز صمیمانه قدردانی می کنم و از شما مدافعان سلامت برای سالی که در پیش رو داریم می خواهم همچنان با روحیه عشق و ایثار و مجاهدت و با تکیه بر قدرت تفکر و اندیشه در حفظ و ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت جامعه کوشا باشید .
سال نو همیشه ارمغان بخش شروعی نو ، تفکری نو ، تلاشی نو می باشد . در سال جدید قطعا برنامه های بهداشتی با جدیت کامل تر تا رسیدن به هدفی والا و ثمره ای ایده آل دنبال خواهد شد . اینجانب ضمن تبریک سال نو به شما ایثارگران عرصه سلامت ، از خداوند متعال خواستار سلامت ، پیروزی و بهروزی برای تک تک شما عزیزان می باشم.
 
                                                                         (( سال نو مبارک ))
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 28 اسفند 1400