تاریخ : يکشنبه 26 دي 1400
کد 1544

برگزاری جلسه توجیهی اطلاع رسانی پذیرش فراگیر بهورزی برای دوره 31 و 32 مرکز آموزش بهورزی دانشکده علوم پزشکی مراغه

به کزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، به منظور رعایت اصل عدالت و برابری در بکار گیری نیروی انسانی،جلسه توجیهی و اطلاع رسانی سی و یکمین و سی و دومین دوره بکار گیری استخدامی بهورزی با حضور کلیه بهورزان و مربیان ناظر روستاهای دارای مجوز استخدامی و مدیریت گسترش شبکه ،ریاست اداره حراست ، کارشناس مسئول اداره بازرسی و مربیان مرکز آموزش بهورزی در مورخه 22/10/1400 در محل سالن اجتماعات ستاد دانشکده علوم برگزار گردید.
 
در ابتدای جلسه مدیر گسترش شبکه جناب آقای محمد حسین قاسمی ضمن خیر مقدم و بیان نکات لازم در خصوص آخرین دستورالعمل پذیرش بهورزی، براطلاع رسانی همه جانبه و کامل در روستاهای دارای مجوز استخدامی توسط بهورزان و ناظرین خانه های بهداشت تاکید نمودند و از کلیه بهورزان و ناظرین خانه های بهداشتدرخواست نمودند نسبت به نصب بنر آگهی فراخوان در معرض دید عموم وترجیحا جلوی درب ورودی خانه بهداشت خودشان اقدام نموده و تا زمان اتمام فرصت ثبت نام از آن محافظت نمایند.
کارشناس اداره بازرسی به بهورزان تاکید نمودند نسبت به تایید فرم گواهی واجدین شرایط بومی نهایت دقت و حساسیت لازم را داشته باشند و در صورت انجام تخلف در این زمینه افراد خاطیبه اداره تخلفات اداری معرفی شده و طبق مقررات اداری رفتارخواهدشد.
در پایان جلسه بنر فراخوان مربوطه به کلیه بهورزان جهت نصب تحویل داده شد.در این فراخوان اولویت پذیرش از مقطع تحصیلی کاردانی/کارشناسی مرتبط ( بهداشت عمومی – مامایی و پرستاری و بهداشت محیط ) می باشد.
در ضمن آگهی کامل استخدامی و فرم های مربوطه در سایت دانشکده علوم پزشکی مراغه (معاونت توسعه مدیریت و منابع) به آدرس:https://develop.mrgums.ac.ir/?PageID=176بارگذاری شده استو همچنین از طریق اتوماسیون اداری به کلیه مراکز روستایی و شهری روستایی جهت اقدام مقتضی ارسال گردیده است .

 
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 26 دي 1400