تاریخ : چهارشنبه 11 تير 1399
کد 1407

در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا

جلسه آموزشی با موضوع پیشگیری از کرونا برای متصدیان دفاتر پیش خوان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف مقابله با بیماری کرونا و پیشگیری از انتقال بیماری در مراکز تجمعی ، جلسه آموزشی با موضوع یشگیری از کرونا برای متصدیان دفاتر پیش خوان در سالن ولایت ستاد دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار گردید.
این جلسه که با هماهنگی گروه سلامت محیط و کار برگزار گردید میزبان کتصدیان دفاتر پیش خوان ، دفاتر پلیس +10، دفاتر ازدواج و طلاق و سایر مراکز تجمعی سطح شهر بود که با حضور آقای مسکینی ، نماینده فرمانداری ویژه شهرستان مراغه ، دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه و مهندس امیر پور رئیس گروه سلامت محیط و کار همراه بود .
دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه در این جلسه به عنوان یکی از سخنرانان جلسه آموزشی ، عدم رعایت اصول پشگیری از بیماری کرونا در مراکز تجمعی را به عنوان یکی از مهمترین عوامل پخش ویروس کرونا برشمردند . ایشان پیشگیری زا مقدم بر درمان بیماری نام بردند و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، زدن ماسک ، پرهیز از تجمع افراد در مکانهای پر ازدحام را از مهمترین اقدامات پیشگیری از بیماری کرونا نام بردند .
در ادامه جلسه ، مهندس امیرپور و سایر کارشناسان بهداشتی آموزشهای لازم را به متصدیان دفاتر پیشخوان ارائه کردند .
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 11 تير 1399