تاریخ : يکشنبه 25 خرداد 1399
کد 1385

دکتر مجتهدی به مناسبت بازگشایی مدارس و برگزاری امتحانات دانش آموزان :

در ایام امتحانات نهایی دانش آموزان ، برنحوه اجرای پروتکلهای بهداشتی توسط مدارس نظارت دقیق صورت میگیرد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، بازدید از مدارس شهری و روستایی تحت پوشش و حوزه های امتحانی شهرستان مراغه به مناسبت بازگشایی مدارس و آزمون نهایی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا و مطابق پروتکل های وزارت بهداشت از تاریخ 27 اردیبهشت ماه 99شروع گردید.
دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن اعلام این خبر افزود : رعایت اصول بهداشتی در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به خصوص در مدارس از گسترش و انتشار بیماری کرونا جلوگیری می کند ، مدارس به عنوان یکی از مهمترین مکانهای تجمعی می باشد که باید ضمن رعایت اصول دقیق پروتکلهای بهداشتی ، آموزشهای لازم نیز به دانش آموزان و والیدن و معلمان داده شود .
معاون بهداشتی دانشکده با اشاره به راه های پیشگیری از بیماری کرونا و تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس ، از حضور کارشناسان بهداشتی در مدارس جهت نظارت دقیق بر اجرای اصول بهداشتی خبر دادند . ایشان با اشاره به شرح وظابف اعلام شده تاکید کردند که کلیه مدارس شهرستان مراغه توسط مراقبین سلامت شهری و بهورزان خانه های بهداشت روستایی مورد بازدید قرار خواهد گرفت و از مدیران مدارس خوستند نسبت به امر رعایت اصول بهداشتی بر اساس بخشنامه های اعلام شده توسط وزارت بهداشت جدیت لازم را داشته باشند .
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 25 خرداد 1399