تاریخ : شنبه 3 اسفند 1398
کد 1333

با هدف پیشگیری از شیوع بیماریهای تنفسی

جلسه دبیرخانه پیشگیری از بیماری کرونا در حوزه معاونت بهداشت برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با هدف پیشگیری از شیوع بیماریهای تنفسی به ویژه بیماری ویروسی کرونا ،جلسه دورن بخشی دبیرخانه پیشگیری از بیماری کرونا در حوزه معاونت بهداشتی با حضور اعضای دبیرخانه برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با هدف پیشگیری از شیوع بیماریهای تنفسی به ویژه بیماری ویروسی کرونا ،جلسه دورن بخشی  دبیرخانه پیشگیری از بیماری کرونا در حوزه معاونت بهداشتی با حضور اعضای دبیرخانه برگزار گردید .
در ابتدای جلسه ، دکتر مجتهدی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه با اشاره به آمارهای رسمی اعلام شده در زمینه میزان مبتلایان به بیماری کرونا ، آمادگی تمامی واحدهای بهداشتی در شهرستان مراغه را از اهداف تشکیل دبیرخانه پیشگیری از بیماری کرونا برشمردند و آموزش پرسنل ، رعایت نکات بهداشتی در تمامی مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت را خواستار شدند . ایشان با اشاره به پرهیز از نگرانی در جامعه ، استفاده از راهکارهای پیشگیری از بیماریهای تنفسی ، آموزش رابطین و همکاران ، استناد به آمارهای رسمی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت را جهت پیشگیری از شایعات ایجاد شده در فضای مجازی خواستار شدند .
  • نوشته شده
  • در شنبه 3 اسفند 1398