تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398
کد 1217

برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از رفتار های مخاطره آمیز

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه آموزشی با موضوع پیشگیری از رفتار های مخاطره آمیز برای گروه هدف جوانان در تاریخ 8/2/98درسالن اجتماعات معاونت درمان،برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه آموزشی با موضوع پیشگیری از رفتار های مخاطره آمیز  برای گروه هدف جوانان در تاریخ 8/2/98درسالن اجتماعات معاونت درمان،برگزار گردید.
جلسه آموزشی" پیشگیری از رفتار های مخاطره آمیز"با گروه هدف جوانان،در تاریخ  8/2/98 در  سالن اجتماعات معاونت درمان ،پیرو مصوبات جلسه هم اندیشی برگزاری  هفتهملی سلامت جوانان برای جوانان و رابطین تحت پوشش مراکز و پایگاههای خدمات جامع سلامت با حضور خانم احسانی نژاد ،خانم اصولی (کارشناسان  سلامت روان ) و آقای رفیعی (کارشناس پیشگیری از بیماریها)و کارشناسان سلامت نوجوانان و جوانان  برگزار گردید. در ابتدای جلسه خانم احسانی نژاد ،کارشناس سلامت روان ،ضمن اشاره به موضوع ارتباط و اهمیت ارتباط در جوانان ، به عناصر اصلی و اجزای ارتباط  ،  در خصوص گوش دادن و اهمیت گوش دادن ،روشهای موثر برای گوش دادن فعال ، مطالبی را ارایه نمودند.
 درادامه خانم اصولی (کارشناس سلامت روان ) باموضوع مهارت حل مساله و تصمیم گیری ، ضمن ارایه مطالب در خصوص وجود باورهای غلط در جامعه ، به تعریف مسئله و مهارت حل مساله، فهرست کردن راه حلهای مختلف وچرخه حل مسئله ...،اشاره نمودند .
در آخرجلسه ،آقای رفیعی، کارشناس  پیشگیری از بیماریها به کلیات HIV ،سیستم ایمنی بدن ،عامل بیماریزایی ،علایم و مراحل بیماری ، مراقبت ،درمان و پیشگیری ،راههای پیشگیری از ایدز و معرفی مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری در شهرستان  مراغه اشاره نمودند.
در پایان ، مسابقه ای از مطالب مطرح شده در جلسه در بین شرکت کنندگان برگزار گردید و به 4 نفر به قید قرعه جوایزی داده شد بعد از برگزاری مسابقه ، آزمایش رایگان ایدز و همچنین تن سنجی ( اندازه گیری قد و وزن ) ودیدار از نمایشگاه نقاشی دانش آموزان  برای شرکت کنندگان جوان انجام گردید و پمفلت و تراکت با موضوعات ازدواج و پیشگیری از سوانح و حوادث تغذیه سالم در بین جوانان توزیع گردید.
 
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 14 ارديبهشت 1398