تاریخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397
کد 1191

در راستای تحقق اهداف و اجرای فعالیت های سند غیرواگیر دانشکده

جلسه کمیته بیماریهای غیر واگیر برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، کمیته غیرواگیر معاونت بهداشتی در راستای تحقق اهداف 13 گانه و فعالیت های سند غیرواگیر دانشکده در مورخه 13/12/97 راس ساعت 12 در دفتر معاونت بهداشتی برگزار گردید
 
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، کمیته غیرواگیر معاونت بهداشتی در راستای تحقق اهداف 13 گانه و فعالیت های سند غیرواگیر دانشکده در مورخه 13/12/97 راس ساعت 12 در دفتر معاونت بهداشتی برگزار گردید
در ابتدای جلسه خانم دکتر اسدیان ، سرپرست گروه بیماریها ، ضمن خیر مقدم ، به اهداف کمیته و اهمیت اجرای فعالیت های سند غیرواگیر دانشکده توسط گروههای مختلف معاونت بهداشتی با هدف پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر و کاهش ناتوانی و مرگ و میر زودرس ناشی از این بیماری ها در شهرستان اشاره نمودند .
در ادامه مسئولین محترم واحدهای کارشناسی، گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در راستای تحقق اهداف 13 گانه سند غیرواگیر دانشکده را بیان نمودند و همچنین هر گروه در خصوص شرح فعالیتها و درصد تحقق یافته آنها و شاخص های تحقق نیافته با ذکر علت و چالش های اجرایی برنامه توضیحاتی ارائه نمودند و مقرر گردید بعد از جمعبندی فعالیت ها ، گزارش عملکرد معاونت بهداشتی در کمیته دانشگاهی غیرواگیر ارائه گردد.
سپس آقای دکتر سلیمانی ، معاون بهداشتی دانشکده ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکاران و ابراز رضایتمندی از عملکرد واحدها در راستای تحقق اهداف سند غیرواگیر دانشکده که برگرفته از سند ملی بوده و با چشم اندازی 10 ساله به سوی دستیابی به این اهداف قدم برمی دارد ، به اهمیت و لزوم اجرای فعالیت های این سند ، همکاری و تعامل بین واحدها در جهت تسهیل و تسریع دستیابی به ارتقا شاخص ها در زمینه پیشگیری و کنترل بیماریهای غیرواگیر ، پیگیری ، نظارت و ارزیابی کلیه فعالیتها توسط واحدهای مرتبط تاکید نمودند. ایشان همچنین به نقش مهم کارشناسان تغذیه به عنوان یکی از اقدامات اخیر دانشکده در جهت ارتقا سطح سلامت و نیزکاهش بیماریهای غیرواگیر و کنترل این بیماریها اشاره کردند .
در پایان جلسه مقرر گردید مسئولین محترم واحدها پیشنهادات و موارد نیاز به اصلاح در خصوص نوع فعالیت ، شاخص هدف برنامه ، متولی برنامه و ... را بصورت مکتوب به واحد بیماریها ارسال نمایند.  
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 15 اسفند 1397