تاریخ : پنجشنبه 11 بهمن 1397
کد 1175

برگزاری جلسه توجیهی نظام جدید پرداختی پزشک خانواده

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه توجیهی در خصوص نظام پرداخت جدید پزشک خانواده ( نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد )برای پزشکان و ماماهای تیم سلامت در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه توجیهی در خصوص نظام پرداخت جدید پزشک خانواده  ( نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد )برای پزشکان و ماماهای تیم سلامت در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید.
جلسه با سخنرانی آقای قاسمی مدیر گروه گسترش شبکه شروع شد ایشان ضمن خوشامد گویی به همکاران محترم و تشکر و قدردانی از خدمات و فعالیتهای صورت گرفته  توسط تیم سلامت در روستاها در مورد نظام جدید پرداخت (پرداخت مبتنی بر عملکرد ) توضیحات لازم را دادند در ادامه آقای دکتر سلیمانی معاون بهداشتی دانشکده ضمن توجیه موضوع با بر شمردن مزیت های جدید نظام پرداخت پزشک خانواده ازجمله ارتقا کیفیت خدمات انجام شده و بازدهی بیشتر ،افزایش رضایت مندی گیرندگان خدمت و... توضیحات مبسوط را ارائه نمودند ، جلسه با توضیحات واضح و کامل آقای رحمانی رئیس واحد طرح و گسترش با استفاده از پاورپوینت تهیه شده در خصوص نظام پرداخت مبتنی برعملکرد ادامه پیدا کرد و در پایان به سوالات مطرح شده توسط همکاران محترم تیم سلامت پاسخ داده شد.
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 11 بهمن 1397