تاریخ : يکشنبه 22 مهر 1397
کد 1090

شروع دوره 28 آموزش بهورزی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با هدف تامین و آموزش نیروی انسانی مورد نیاز ارائه خدمات سلامت در مناطق روستایی ، بیست و هشتمین دوره آموزش بهورزی با حضور فراگیران جدید در مرکز آموزش بهورزی آغاز گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با هدف تامین  و آموزش نیروی انسانی مورد نیاز ارائه خدمات سلامت در مناطق روستایی ، بیست و هشتمین دوره آموزش بهورزی با حضور فراگیران جدید در مرکز آموزش بهورزی آغاز گردید .
آقای قاسمی ، مدیر گروه گسترش شبکه ضمن اعلام این خبر افزودند : ارائه خدمات سلامت در مناطق روستایی و دورافتاده در شهرستان مراغه و ارتقاء شاخصهای سلامتی از اولویتهای حوزه بهداشت می باشد که با این هدف ، جذب بهورزان برای تحقق این هدف انجام شده است . بهورزان جدید ضمن گذراندن دوره های تئوری و عملی بهورزی ، بعد از فراغت از تحصیل ، در خانه های بهداشت روستائی مشغول بکار خواهند شد .
دکتر سلیمانی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه در مراسم شروع دوره بیست هشتم بهورزی ، ضمن اشاره به دستاوردهای مهم نظام سلامت در مناطق روستایی ، حذف و کنترل  بسیاری از بیماریهای واگیر را در گرو تلاش شبانه روزی بهورزان خانه های بهداشت دانستند . ایشان داشتن روحیه ایثار و گذشت ، برخورداری از سواد علمی و عملی و همچنین منضبط بودن را از ویژگیهای مهم لازم برای بهورزان جدید برشمردند و خواستار دقت عمل فراگیران در دوره آموزشی خود شدند .
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 22 مهر 1397