تاریخ : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
کد 1025

برگزاری جلسه ی آموزشی و مشاوره بهداشت بلوغ نوجوانان برای دانش آموزان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه ی آموزشی و و مشاوره بهداشت بلوغ نوجوانان برای دانش آموزان مدرسه زینبیه شاهد مراغه برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه ی  آموزشی و  و مشاوره  بهداشت بلوغ نوجوانان برای دانش آموزان مدرسه زینبیه شاهد مراغه برگزار گردید .
به مناسبت هفته سلامت ،جلسه ی آموزشی و مشاوره  بهداشت بلوغ نوجوانان برای دانش آموزان مدرسه زینبیه شاهد ،توسط  خانم سلطانی ، کارشناس مسئول محترمسلامت نوجوانان ومدارس معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، برگزار گردید ایشان ، هدف از برگزاری جلسه ی آموزشی راآشناییدانش آموزان از بهداشت دوران بلوغ و تغییرات مربوط به این دوران را ،ارایه نمودند.
 
درادامه خانم سلطانی افزودند : دوران نوجوانی یکی از مهمترین و پرارزش ترین دوران زندگی هر فرد است و بلوغ به عنوان مرحله گذر از دوران کودکی به دوران بزرگسالی تعریف می شود.توجه به اهمیت بهداشت بلوغ و نقش آموزش و تغذیه مناسب  در دوران بلوغ نه تنها برای نوجوانان بلکه برای تمامی اعضا خانواده و جامعه و نسل های آینده ضروری و سودمند می باشد.

ایشان در ادامه جلسه ،  مطالبی در خصوص بهداشت فردی دوران بلوغ علایم دوران بلوغ ،تغییرات ایجاد شده در نوجوانان در ابعاد جسمی و رفتاری ،روابط بین والدین و نوجوانان ،تغذیه نوجوانان در بلوغ ،ورزش فرمودند .همچنین به عوامل ایجاد بلوغ زودرس در نوجوانان و نقش فضای مجازی و ماهواره در بلوغ زود رس ، تاکید نمودند.
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 18 ارديبهشت 1397